onsdagtorsdagfredagidag

Onsdag: Öl i parken medans solen var uppe med flickorna + Erik :P Sen gick vi till Kharma. Vid stängning gick vi hem men på vägen hem så skulle vi hämta Eriks väska på  ett tak och hans cykel i buskarna :D haha!

Torsdag: Klev upp och åkte iväg till Gävle med Alex Erik och John + bonso och skulle bada. Men dit vi skulle åka där fick man inte ha hund så Erik och John stannade kvar där och jag Alex och Bonso åkte till Furuviks brygga. Sen kom Joel och Gabby.
Stannade i Valbo och köpte öl + ett par skor till mig :) Åkte hem till oss och grilla drack öl och sen kom Julia också. Jag Gabby och Julia drog ner till parken typ vid 3? av någon konstig anledning sen blev vi kvar, gick till resecentrum satt i solen och väntade på att bussen till Storvik skulle komma 05:30. Vi tog bussen hem till Julia åt en knäckemacka och sen sov vi.

Fredag: Vakna halv 10, väckte Gabby sen Julia, alla lika trötta hade väl sovit 2,5 timmar. Men vi klev upp köpte, pizza och sen gick vi till badet. Sola, bada, åt jordgubbar och lyssna på musik :) och alla blev jätte bruna och röda :P Sen gick vi hem till Julia igen åt köttfärsås och spaghetti :) tog 21:30 bussen hem. Myste med älskling och sen somna vi :)

Nu är det Lördag och jag blir lite förvirrad av hur mycket klockan är för min mobil säger 13:36 och min dator säger 15:36. jag hoppas hon är 13:36 men jag tror mer på datorn som säger 15:36. Isåfall så sov jag bort hela dagen idag :( Adjö!

Kommentarer
Postat av: suzanne

du super tamigfan mer än mig numera skitunge.. ^^

2009-06-29 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0