Sibirisk katt

  • I Måndags var jag och utmana min allergi mot Sibiriska katter och det gick jätte bra, ingenting kände jag :) Så nu är det planer på  att skaffa katt efter sommarn kanske, dom kostar ju så mycket så det blir till att spara.
  • Igår hände inte så mycket var med hundarna som vanligt sen åkte jag och Erik in till Gävle en sväng efter det åkte vi Weines nya båt. Fast det var inte skönt det vart ju så sent så jag frös också var jag super pinknödig :P
  • Och idag har jag varit in till Valbo med erik, köpte ett par shorts och ett par jeans som är lite kort vad dom nu heter, pirat byxor :D Ska gå och käka med Jonna snart, jag är jätte hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0