Sista april

Sista april igår hemma hos mig och Erik, grillfest. Alla åt bambam av en slump? Åkte ner på Lobby sen och fula med Isabelle på dansgolvet :D Åkte hem och sov, vaknde idag och det första jag ser när jag kliver upp är en bilbanamatta i hallen? Funderar hur den kan ha kommit hit mitt i natten. Var såklart Asp som hade tagit med den men jag tvinga han att ta den med sig när han gick, jag ville ju inte ha den precis? :D

Idag mitt i städninen kom Suzanne och Carolina förbi, följde med dom till Hedåsen och grilla, det var mysigt. Nu är jag hemma hos mamma Erik kommer och hämtar mig snart, är sugen på att spela kubb och dricka 1 eller 2 öl :)
Nog för nu. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0