Eurasier

Idag, ja idag, det ska du få höra vad som hände på medskogsjönsparkeringen, vi såg Kinos tvilling. Nej men nästan, en Eurasier som såg precis ut som Kino. Vad är oddsen? För den som sett rasstandarden på Eurasier vet att den är ganska så bred. Dom kan se ut lite hur som helst med andra ord. Iallafall så blev jag nästan lite hysterisk och sprang fram och prata med denna människa och hans vackra hund med min vackra i handen. Inte nog med det så blev han 10 månader idag, och Kino blir 8 månader IDAG. Och inte nog med det, på vägen hem då såg vi en människa som var ute med TVÅ Eurasier. Och vad är oddsen på det? Ända sen jag fick hem Kino har jag sett en ändaste Eurasier och nu har jag haft honom i ett halv år och idag ser jag tre? Ja det är roligt med en udda ras iallafall :) Vem blir hysterisk av en schäfer liksom?




Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja, Eurasier är en oerhört speciell och go ras! Vad kul att du såg fler! =) I sthlm "kryllar" det av eurasier - Okey, inte riktigt sant men nästan!! ^^



Kramen

2010-10-12 @ 12:44:16
URL: http://waywens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0