Getingstick

Vakna ca halv 10 känner att jag fortfarande är full, går igenom gårdagen i huvet går upp å gör dricker ett glas oboy väcker erik han skäller på mig att jag lämnat mackorna framme fast det var han igår.. sitter och myser med Kino lite tills han upptäcker en liten insekt som han tycker verkar intressant sen piper han och börjar spotta och ruska med nosen så kommer det ut en geting, ja bakfull/full som man är kan man ju inte låta bli att skratta. springer runt och gnider nosen mot allting och nu sitter han och tycker synd om sig själv med en stor snus läpp. jaja han är ju trots allt bara 8 månader och han lär väl lära sig den hårda vägen ..

Idag har jag tänkt att åka till MM och fixa en ny kamera sladd, min verkar ju inte dyka upp nånstanns. fast nu ska jag nog sova en stund till.. godnatt? godmorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0