Fullspäckat schema

Dagen igår löd såhär: Jobbade från 6 fram till 11 då kom Malin och hämta mig och vi åkt med Kino till vetrinären, allt gick bra klämde in lite vaccin där också på samma gång. Åkte sen till American och käka taco bufè, åkte och hämta mina vantar på jobbet, åkte till malin och hämta blekmedel, åkte och köpte bil bälte och nytt koppel till Kino, åkte och stor handla, åkte och hämta teoriböckerna, åkte och lämna Eriks bil på hans jobb, gick därifrån igenom skogen i minst en meter snö. Kom hem, blekte håret på Malin, lagade till lite mat, diska och greja, åkte iväg och hyrde en film (som var skit dåligt) "knigh and day" kolla aldrig på den. Sen var jag helt slut och gick och la mig.

Idag jobb igen Erik kom och hämta mig 5. Åkte in till Valbo och handla sista julklapparna tog flera timmar, kom hem tog ännu längre tid att slå in alla julklappar. Men Herregud vad trött man blir av att gå i valbo när det är så mycket folk. Mycke stressat folk!!!

Imorgon firar vi jul hos mamma. Ja hon som tror att man kan flytta på julafton!! Känns absolut inte som att det är "julafton" inte när jag vet att jag ska kliva upp klockan 5 för att gå till jobbet och kanske för att det inte är julafton imorgon.. Men för mig är det de.. Eller försöker få det att kännas så iallafall..
 
Nu ropar sängen på mig och jag längtar efter den..


Jag vet inte vad det är för fel på oss





BLOMMAN



VARNING!!!!!!! för känsliga tittare/läsare
Jag har EN till bild att visa, den är ganska vågad, men.. Men här kommer den
Skratta eller dö













sanna är bäst ingen protest

Kommentarer
Postat av: Gabby & Joel

men vafan sanna, fan vad söt du är :D

2010-12-26 @ 22:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0