Gott nytt år

Tror jag aldrig sett fram emot nyår så mycket som idag. Vet inte vad det är men jag är taggad som sjutton. Fira med bästa Malin och bästa Erik. Vi har laddat upp men öl, cider och en maassa olika drinkar :P Jag har precis städat klart och upptäckte att det här hemmet kanske inte ser så dumt ut endå. Med nya diskamaskinen kommer det alltid att se mycket fräshare ut här.

Ska möta upp Malin snart och lämna av Kino hos pappa sen blir det blanda drinkar, ta en dusch, sätta på sig en snygg outfit och bara glänsa hela kvällen. Dock kommer ju Malin vara mycket snyggare i hennes klänning, jag köpte en klänning jag med men tror jag skippar den, jag + klänning funkar bara inte..


fisheye, Durna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0