Melodifestivalen

Hallå där! Jag och Sarah gick på genrepet igår, har nog inte sett så många människor samlade på en och samma plats i Sandviken förut :P Men det var roligt. Sen tog vi taxi ner på stan till "festivaltältet" där sjöng idolkalle och jag och Sarah rockade loss :D Tappade bort legg och mobil, men det blev återfunnet båda två :)
Juste också fick jag hem mina paket från junkyard och boardstore, 3 par skor 1 par byxor 1 klänning och 1 klänningtröja typ, nånting :P

Nu har jag Ayla hemma också tänkte åka ner på stan och kolla lite i kylan :)

I publiken           Baren i Arenan    Vip backstage:P



Alla djuren har lagt sig till ro i varsitt hörn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0