Rally SM

Shulululu. Jobba em idag sen kom Eri och hämta mig. Så åkte Vi, Viktor och Asp och kolla på Rally SM. Gud så kallt det blev om tårna efter en stund tyckte alla utom Erik med farsans gamla kängor och Kino såklart, han sov i en snödriva och var ändå jätte varm. Jaja sen åkte vi och käka på Max sen hämta vi Anneli, åkte hem till kära Sandviken igen och gick hem till Krickelin, drack en öl och kolla på tv sen skulle alla ner på krogen så jag och Kino gick hem.

Imorgon blir det rally SM igen om jag orkar, skulle börja rätt tidigt tror jag, sen fyller Moa år och Asp, så först ska vi kalsa för Moa. Sen blir det bio "småstads liv" får se om det blir öla på kvällen.

Nu ska jag sova snart, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0