Du lyssnar och smälter in och du litar inte på någon

Okej såhär är det.. Xboxet hängde sig så därför sitter jag här igen och nu ger jag upp för ikväll. Men jag har kommit långt iallafall.

Nu ska jag berätta om igår som jag knappt kommer ihåg för jag vet inte vad, men nånting har hänt med mitt minne. Jag kommer ihåg att Viktor var  här han och Erik hade varit och köpt cross grejer, men det var ju typ klockan 19? Vad som har hänt före det de minns jag inte. Iallafall Så var vi hemma hos Eriks mamma sen där Eriks tyska moster var och hälsa på. Sen typ klockan 23 åkte vi hem till Jimmy och drack några öl till halv 4 kan inte säga att nånting speciellt hände, jag blev trött och vi ringde efter John som kom och hämta oss, jag klev ur bilen och gick hem men ingen Erik å ingen Jimmy som skulle sova hos oss. Vakna 06.30 av att det bankade på dörren, nyvaken och glad som man är står dom där Jimmy och Erik. Dom var ute på dumheter tydligen, som man kan bli arg över.......

Vakna sent sent idag. Viktor kom och stekte pannkakor medans jag hade hel mys med Erik <3 Sen åkte vi och leta efter gamla militär flygplan i skogen?? Haha det blev misslyckat för dom var tydligen borttagen nu, eller nåt. Som sagt vakna vi sent så inget mer har hänt.

Jag har varit döds trött hela dagen, det är den jävla mensen som tar kål på en. Detta kan inte vara normalt. Jag hatar det. Jag hatar att vara kvinna ibland..... Men men, "bara" ca 30 år kvar av mensen nu. Sen får jag stå ut med klimakteriet, får hoppas jag får det bättre med det men det tror jag inte.. Nu ska jag sluta gnälla. Jag har det bra, tänk på barnen i Afrika som kanske inte änns har ipren när dom har mens.. MENS MENS MENS MENS, till och med ordet låter äckligt. GODNatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0