Min dag.

Tjulululu lilla lady. Kom precis hem från en kvällspromenad med Alex, Bonzo och Kino. Äntligen kom regnet, fast det varade i typ 2 minuter. Annars idag så kom Viktor och hämtade oss så åkte vi till Hedåsen och bada, det blåste så mycket så sanden piskade en. Men skönt att det blåste när det var 32 grader varmt. Men sen fick vi nog så vi åkte till Högbo och bada istället. Jag lärde mig själv att bli bättre på att simma på rygg. Kommer säkerligen ha träningsvärk imorgon så många vändor som jag simma. Ikväll ska jag försöka somna i tid och se vad dagen har att bjuda på imorgon i otrooooligt härliga sommarvärmen :)

Och ja, min kamera sladd har jag tappat bort så får se om det blir bilder i framtiden iallafall, den ligger väl här nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0