Öl

Drack öl med Julia och Gabby igår och Ja jag vet att det börjar verka som att jag är alkolist men det är så att det här är sista veckan på min semester och på Måndag börjar jag jobba igen och det är dåligt väder ute så finns inte mycket mer att göra. Och vi hade kul, var på steeltown och kharma, träffa grabbarna grus dessutom.




Idag vakna vi sent, väldigt sent. Viktor sov här. Vi åkte till haha.. Årsunda och åt mat. Varför Årsunda kan man ju undra? Men vi ville prova nånting nytt och det smaka ju bra så :) Sent har jag varit på Kurs med Kino och sen har jag kollat på film med Erik och Viktor, Luftslottet som sprängdes som jag velat se i hundra år. Var dock inte lika bra som dom andra tyckte jag. Men den var bra. Och nu har dom åkt till Bollnäs och är inne och spökar på ett gammalt mentalsjukhus, men sånt tycker jag är ganska tråkigt + att jag är fortfarande så jävla trött av denna mens. Imorgon är det Fredag får se vad den dagen bjuder på. En till öl kanske??

Nu ska jag nog spela NFS en liten stund innan jag går och lägger mig. Så godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0