Sent en Onsdag kväll.

Åå ja idag mår man som man förtjänar. Kom hem igår hm ja.. Typ... 05.30? Känner mig som en zombie idag. Drack öl hemma hos mig igår med Julia, Gabby och Alex. Sen skjutsa Erik ner oss på Steeltown så träffa vi på Frank och Robban där. Gick och efterfesta hos Frank sen vidare hem till John. Jaja vi hade jävligt kul iallafall :)

Jag börjar känna mig pank, men ska försöka hasa iväg till kiosken och köpa cigaretter iallafall. Skulle va as gott med mat också, synd att vi bara äger ketchup och senap och att jag inte orkar gå nånstans. Tänkte säga att nu skulle det vara bra med bil och körkort men vadå, dom tillfällerna man vill ha det då är man inte körduglig. Så vi skuter på det en stund till. HEjdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0