Skärgård

Jaha så var man hemma igen. Myrbiten och en fruktansvärd jävla solsting har jag fått under resan. Somna bak på båten i stekande sol, sen var hela den dagen förstörd, men jag tog mig upp på benen, peta i mig lite mat och en öl och ett svalkande dopp + att jag har fått en massa jäkla bulor i huvet. Och nu måste jag gå igenom hela Kino och kolla efter fästingar, det kryllade av dom. Och nu kommer det värsta. Erik tappa hela min väska i sjön, mobil, kamera och plånbok. Det ända som gick sönder var mobilen. Så jag är okontaktbar och inte kan jag ringa nån.

Men jag ska absolut inte klaga vi har haft det jätte skönt även om det låter som katastrof. Det har ändå varit mer bra en dåligt :) Brun, röd och ännu blondare är jag nu av solen.

Så tråkigt att inte kunna lägga in bilder, få ta tag i det här nu och fixa nånting.

Ikväll vill jag gå ut å dricka öl eller sommardrinkar. Undra vilken mer som vill det? Synd att plånboken börjar bli tom.. Måste också lösas på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0