Spöregn

Tjoho kom precis in efter en lång skogspromenad med Kino. Sista biten hem kom regnet och det spö regna verkligen, det var så det rann av mig och jag hade ingen jacka eller nånting. Kino tyckte det var skit kul, jag hade ingenting emot det heller egentligen så vi stannade ute och lekte i vattenpölarna lite eller ja, han gjorde. Nu har vi torkat oss så gott det går. Jag är hungrig.



Malin tjatar att jag ska komma och dricka öl, så vad gör man inte för sina vänner? Ska få i mig lite mat och torka lite mer sen kör vi.

Förövrigt så sitter Beyonce och skriker och gnäller i mina högtalare. Nej nu måste jag lyssna på nåt gladare och bättre...

Kommentarer
Postat av: suzanne

bättre?!!?!! skriv aldrig sådär igen.

2010-08-04 @ 02:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0