JÄVLAR vad jag hatar att tvätta

Det blev en jätte mysig promenad igår. Gick hemifrån klockan 7 och kom hem 11. Sen var jag och sola med Alex, åå åååå ååå vad smart jag var när svetten rann fyllde jag upp badkaret med kallvatten å hoppa i, sen ut å sola sen i å bada ja ni fattar. Men ack så blött det blev i vardagsrummet när vi sprang fram och tillbaka.
Ja också fyllde ju mammma år så var dit och gratta henne och käka tårta. Sen kom Joel och hämta mig och Erik där så åkte vi och köpte en bil för vanlighetens skull då. Avslutade kvällen med Verona pizza med Joel, Gabby och Erik.

Nu håller jag på tvättar och står i sen tidigt imorse tror inte det är meningen att jag ska tvätta idag, börja med att jag sov över. Hade tvätttid från 7, jag vakna 20 i 8, packa ner lite kläder upptäckte att det fanns en liten liten skvätt tvättmedel bara, det räckte ju till handdukarna, men sen då? Hade ju 4 ton kläder också så var bara att gå till affären och dra ut på tiden lite mer. Och nu, nu håller en av tvättmaskinerna på krånglar, som vanligt den har stått och nött på förtvätt i ja, minst 40 minuter nu. Jag som har bråttom för att allt ska hinna torka innnan tvätttiden är slut. Jadu, jag hatar att tvätta, alla gånger.

Iallafall så ska jag snart åka ner på stan till dagis och kolla om min kamera sladd ligger där och sen måste jag ner på Arken och köpa en flytväst till Kino för imorgon åker vi till Stockholm sen på Lördag morgon ger vi oss ut till havs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0