Nördig tidsfördrivs lista

Sitter och väntar på att älskade älskade Erik ska komma hem med pizza och öl till mig, medans jag väntar gör jag en lista..

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
ibland men inte stoppa i mun
Titta på dig själv i spegeln: Typ 3 min om dagen

Gnälla:
expert ;)
Skrika: Nej? Eller inte i onödan

Sova:
Jag älskar att sova
Ha ångest:
Nej nej
Skada dig själv med flit: Nej det verkar väl dumt

Ta mediciner du inte borde ta: Nej ännu dummare

Vilja dö: Nej inte det heller

Drömma mardrömmar:
Sällan
Drömma sexdrömmar: Ofta

Ta droger: Nej

Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är

Klä dig i svart: Jag har väl svarta kläder men brukar inte klä mig helsvart

Gå till kyrkan: Nej

Gå i skolan: nej

Röka: Ja

Ha sex: Japp
japp japp
Ljuga:
Nej
Hata folk:
Nej
Lita på folk:
Folk? Inte alla men dom jag litar på :P

VEM:
Saknar du:
Blondie
Vill du döda: Jag vill inte döda nån
Rörde dig sist:
Hur rörde? Kino nudda mig sist Erik tafsa på mig sist :P
Vill du slå: Jag slåss nödvändigtvis inte

Kysste dig sist: Erik

Vill du kittla:
Erik kanske
Kramade du sist: Erik igen

Vill du prata med: Vet ejjj

Skrek du på sist: Skrek? Skällde på Kino för en stund sen

Vill du vara som:
Mig själv?
Sårade dig sist: Tror ingen har sårat mig faktiskt

Vill du bli galet full med: Gillar inte att bli galet full men Gabby är kul att vara full med :)

Gjorde dig riktigt glad senast:
Erik när han sa att han skulle komma med pizza och öl
Fick du sms från senast: Suzanne

Ringde dig senast:
Erik
Är vackrast på jorden:
Jag

HAR DU:
För många vänner: Kan man ha förmånga? Iallafall nej

Förföljelsemani: Hahha va nej

Tvångstankar: Haha om jag har
. Men bara knäppa onödiga
Någon annan psykisk sjukdom:
Nepp
Någon fysisk sjukdom: Nej

Någon skada: Nej

Färgat håret:
Förut nu var det många årsen
Brutit några ben: Nepp
Några piercings:
Nej tack
Egen dator:
2 stycken
Bra självförtroende: Bra och bra det är absolut inget fel på det iallafall

Kysst någon:
Japp
Haft sex:
Jaharu
Köpt kondomer:
Japp
Tagit nakenbilder:
Japp
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej
Bjudit ut någon: vet inte

Varit kär:
Ja
Dumpat någon:
ja kanske de
Stulit någonting: Japp

Tuttat eld på nått: Ja eller små saker inte en hel byggnad

Gjort något olagligt:
Ja

HUR:
Går du: Jag sätter den ena foten framför den andra

Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer så kanske jag svarar

Fördriver du tiden:
Med en lista just nu annars tv spel eller nåt annat kul
Mycket pengar har du:
Haha noll
Tjänar du pengar:
Japp
Ofta diskar du:
Sällan bör ha en diskmaskin
Ofta städar du:
ganska ofta men 5 minuter senare är det lika skitigt
Många stör du dig på: Räknar man sånt? Jag stör mig nog inte på nån

Ofta träffar du din familj:
Olika ibland för sällan

TROR DU:

Att du kommer bli något:
Jag är väl något? Eller? ;( Vad fan säger du?????
På gud:
Nej
På rymdvarelser:
Inte omöjligt
Att folk tycker om dig:
Ja dom som tycker om mig
På ett liv efter detta:
Ne de gör jag nog inte
Att fiskar kan tänka: Beror på vad du menar med fisk

Att du kommer leva länge:
Ja eller lagom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0