Ensam vecka

  • I Lördags var vi på Rally igen (Jag, Erik, Anneli, Asp, Viktor, Jimmy, John och Kino), i Jäderfors, tog med oss korv och ved så blev ganska mysigt :) Sen åkte vi på Moas 11års kalas en sväng, sen gick vi på Bio, sedan hem till Viktor och drack öl, vidare hem till mig, sedan ner på stan, sedan till Asps syster och sen ner på steeltown sen gick jag hem till Alex sen vänta jag på taxi i 1 och en halv timme, ute och inne på sibylla. Sedan sov jag!
  • Söndag skulle vi ha åkt till Luleå och hämta Suzanne och hennes grejer. Men icke, det var nå fel på data systemet dom vi skulle hyra släpvagn ifrån så vi kunde inte hyra nån, så vi får skjuta på det.
  • Ja nu ännu en hård arbetsvecka framför mig :P Imorgon börjar jag 06.00, det är inte min starka sida sen jobbar jag fram tills jag ska med Kino till vetrinären och vaccinera han 14.15 sen ska jag träffa Nina :) Får se vad vi hittar på. Kanske äter lite mat och godis som jag har handlat i stora lager idag, Erik har åkt till Stockholm och jobbat kommer hem på Lördag så jag laddade kylskåpet så jag skulle klara mig tills han kom hem med bilen igen. Jag gillar inte att gå till affärn och bära allting hem. Mjölk är faktiskt tungt!!! Nu ska jag väl lägga mig snart, Ensam.. . och fler nätter fram över, när Erik väl kommer hem ska han åka till Finland några dagar. Jag är inte van vid det här med att vara ensam, men jag överlever nog :) Kan nog bli skönt också när det bara är jag som stökar ner ;P Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0