Busigt snömonster

Jaha idag har man jobbat som vanligt. Skönt de när det är såhär fint väder som det varit idag. Erik kom och hämta min när jag sluta kl 13. Åkte till Mias och käka. Sen hade jag inte fått nog av promenader och fint väder så drog med Kino och Malin ut på en långpromenad. Slutade med en 2½ timmers promenad. Därav 2 timmar pulsande i snön. Kino jaga en hare, tror jag. Han försvann där ett tag. När jag kom hem var jag helt isig och så var Kino.

Hällde upp varmt vatten i badkaret, gick till datorn och satte på musik så hör man ett PLUMS innefrån badrummet, springer in och kollar och där står han ismonstret själv och badar i mitt badvatten. Var bara byta sen fick jag ett upptinande bad.

Nu ska jag koka ihop nånting tills Erik kommer hem från jobb. Sen blire Desperate housewives. Sen sängen, fattar inte hur jag  kan ha energi kvar, bör vara död.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0