Debaser slussen

Kvällen igår var AWESOME.. Vi kom iväg runt halv 5 stannade i uppsala på ett frisco mål såklart på Max.. Med Hot carlic fries till. Det måste ju vara det godaste som finns.. Men iallafall letade på det lilla stället vi skulle till "Debaser slussen". Vi lyckades. Gick in och tog plats längst fram vid scen. Fick dock vänta i 1½ timme på att det skulle börja. Det var förband och sådär. Ett bra förband dessutom. Iallafall Lissie var AWESOME som jag nämnde. Ingenting har vi dokumenterat för av nån anledning lämna vi kameran i garderoben.. När det var slut stannade vi kvar en liten stund på en öl sen gick vi till bilen. Åkte hemmåt stannade på max igen och köpte en varsin hot garlic fries igen :P Kom hem runt 2.

Nu ska jag snart i väg på syntest så jag får övningsköra. Sen vet jag inte är sugen på att prova åka fiddy i snön :D



Detta är det enda jag har från igår. Galet, ångrar mig nu i efterhand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0