En smula trött och massa julpynt

Idag hade jag helst legat kvar i sängen och sovit. Förstog inte riktigt att jag skulle kliva upp när klockan ringde. Men upp kom jag, till slut. Ut kom vi också och inatt har det kommit ytterligare 1 dm snö och jag kan ju bara inte låta bli att genast känna mig lite gladare.

Igår handla vi julpynt för en kanske lite för hög summa. Blev lite förvånad när vi skulle betala men ack så mysigt det blev hemma :) I köket. Har inte orkat komma längre. Får fortsätta idag..
Nu låter det som att jag är någon galen julpyntare (pynterska?) och att det lyser här och där men så är det inte. Det är mer gardiner, mattor och sånt tjafs som vi kostat på. Men vi köpte också en julstjärna och en adventstake..

Måste gå och göra nånting nu, halvsover i stolen och drömmer mig bort om att det är min säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0