Halloween helg

I Fredags kom Gabby och Joel som sagt. Vi gick hem till Greger med några öl. Sen gick vi ner på stan mötte på en fyllnisse och gick till Eightball..

Lördag klockan 10 kom Sarah och Niklas hem till oss. Då var det bara kliva upp ur sängen och börja lasta in crossarna. Så åkte vi till Järbo och åkte där. Jag lärde Sarah hur man gjorde, tillslut så gick det :)
Sen blev det bråttom och jag och Erik åkte till kyrkan på Isabellas dop. Det var så fint :) Efter det åkte vi till Åshammar på dopfika. Sen hem och sov en stund vakna slängde på mig skelett dräkten och åkte hem till Dannis. Sen gick vi på Lobby och nånstanns under kvällen blev det kanske lite för mycket..

Men Söndag vakna jag iallafall och studsa upp ur sängen. Drog upp Erik och ringde Malin så åkte vi till Monroes och käka taco buffe. Hämtade Crossarna åkte till Årsunda och åkte där. Viktor kom också. Sen åkte vi hem till Sandviken. JOel kom och vi åkte till Monroes och åt taco buffe igen. Haha. Sen var jag helt slut och låg bara på soffan resten av kvällen tillsammans med Erik :)

Nu sitter jag på jobbet. Senare idag ska jag på handledarkurs. Och än så länge så har jag inte rökt en enda cigg sen igår kväll. :P Min nya livsstil kommer bli bara bra bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0