Hårdrock

Igår hade vi hårdrocks fest här hemma. Undra hur glad grannarna blev men vi hade jävligt roligt iallafall. Jag och Malin gick till Kharma sen och där var "bartenderskolan" från tv. Inte för vi bryr oss om dom men iallafall så kom dom och drog i Malin och släpa med henne bakom ett skynke. Jaha täntke jag så kuta jag efter och när jag kom fram står hon och snurrar med en flaska. Hon har blivit slumpmässigt utvald till en "trixa med flaskan - tävling" hon och två till. Tyvärr kom hon 3a men den som kom 1a vann en bartender utbildning. Haha. Hade skit kul i allafall. Idag har jag träningsvärk i nacken efter allt "dansande" eller vad vi ska kalla det.

Vakna 10.00 med bakis damp som jag jämt har så jag måste hitta på nåt direkt.. Ringde till Malin och fråga om vi skulle ut och åka fiddy och det ville hon såklart. Vet inte varför vi jämt ska åka fiddy bakis men iallafall. Släpa fram fiddyn och åkte ut i skogen och sladda runt i snön. Sen när vi kom hem blev jag helt slut. Men nu har jag duschat och försökt vaknat till så nu börjar vi om. Men lite lugnare idag. Malin och Suzanne kommer så det blir väl bara tjej mys. Fast vi är ju rätt vild så får se hur det slutar :) Måste diska och städa nu tjao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0