Icke rökare fortfarande

Jag är fortfarande icke rökare.

Handledarkursen var lång och tråkigt och nödvändig. Kanske? Ja om man vill ha ett körkort.. Nu väntar jag på synintygs blanketterna ska komma så jag kan fixa det. Sen ska jag bara ligga i så kommer nog det här gå ganska fort :) Kan jag hoppas iallafall...

I morgon efter jobbet tror jag att jag ska ta tag i det där med badhuskortet och gå och simma lite, om jag så får simma själv..

Nu ska jag ta en dusch och sen kolla på Desperata hemmafruarna. Inte New york fruar, hollywood fruar, skåne frunar eller nåt annat skit. bara Desperata. Och paradise hotel är skit så sluta kolla på det... Och kungarna av tylösand med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0