Subway = Goûter

Ja syn undersökningen gick bra nu ska jag bara skicka in papperat sen är det bara tuta och köra. Efter vi hade varit där så åkte vi och hämta Suzanne m. vänner dom skulle på kryssning så skjutsa dom till bussen i Gävle. Sen gick jag och Erik till Subway fast dom hade bytt namn till Goûter så vi hittade inte på det först innan vi fatta att det var dit vi skulle. Var och kika i lite affärer och så.

Såg på Smhi att det ska regna i morgon och några dagar fram över så nu försvinner nog snön igen :( Lär ta och gå en lång promenad och njuta ikväll medans den ligger kvar. Ska väl inte deppa ihop totalt för det, de kommer väl ny snö snart. Men så drygt med slask....

Var ute och gick nu för en stund sen. Så fick jag sådär jätte kalla tår som man får på vintern. Måste köpa ett par varma inne tofflor och en mjuk och skön morgonrock som jag kan mysa ner mig i när jag kommer hem. Förstår inte varför jag inte gjort det tidigare har velat haft en morgonrock i flera år nu. Eller jo jag vet lite varför för när jag väl har en så vet jag att jag kommer bli lat och aldrig klä på mig i onödan utan bara slänga på mig min morgon rock och tofflor och strosa runt i de.

Nu tror jag att jag ska ta och bada lite :) Ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0