Survivor

Fortfarande inte lyckats fått nån att bjuda mig på subway... Men jag och Erik tog våra pantburkar och gick till Ica idag. Trodde jag kunde ta ut 100 kr på konto också men icke så fick handla för mina 19 kr från panten. Det blev några potatisar och en lök. Sen gick vi hemåt och kom på att det går ju inte göra potatismos utan mjölk. Och mjölk hade vi ju inte råd med så har fått låna pengar av mamma så stanna vi på kiosken och köpte mjölk. Så nu har vi fått i oss mat äntligen :P Tur man har en mamma ibland.

Snart kommer Eri hem med en chokladmuffins från mcdonalds till mig. Och ni behöver inte oroa er att vi inte överlever, pengar rullar in om några dar :) Då hoppas jag det blir subway..

Sova snart, ska invänta min muffin först sen upp klockan 5 :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0