Min kära cykel :(

Somna ca halv 2 inatt och gick upp 5 idag. Var så trött i ögonen så när jag borsta tänderna så sved det i ögonen av "ångan" från tandkrämen. Tur jag går kort dag idag.

Också är jag lite sådär arg. Har haft min cykel i ca 3 år och alltid bara haft enkelt lås sånt som sitter på cykeln. Å i Fredags sa jag att jag bör nog köpa något riktigt lås innan den blir stulen. Men nu är det försent för den blev stulen under helgen. Men jag ska hålla ögonen öppna, vi bor ju i en liten stad så den kan nog dyka upp igen med nån dum människa ovanpå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du gör det så lär du hoppa på henne/honom och bitas. Dom brukar hoppa av cykeln då. / Nina

2010-10-12 @ 11:53:11
Postat av: Sarah

Men va fan! Din fina cykel! Ska hålla koll jag med! Är det något speciellt på den så man vet att det är din?

2010-10-12 @ 13:17:43
Postat av: svar

Den är röd som du kanske vet och är av märket triton. Lite knölig svart korg i fram. Och ettans växel gör hoppar till tvåan och trean lite när du vill så om du ser nån på en röd triton cykel som cyklar lite konstigt så är det min :P

2010-10-12 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0