Nu är det dags att bli vuxen

Nu är det dags att börja ta tag i saker.

Slutar klockan 5 då kommer Erik och hämtar mig ska åka och skriva in mig på körskolan. Köpa nåt bra paket och så. Det är väl på tiden.

På Måndag ska jag sluta röka, också på tiden efter 8 år. Usch!!!!! Ska även vara nykter i ca en månad. Annars blir det lätt att man röker.

Köpa ett badhuskort och börja simma. Så kanske man bli bra i ryggen.

Och börja på kung fu när dom nu öppnar här i Sandviken..


Vi får se hur mycket av det här jag gör, allt förhoppningsvis. Blir iallafall körskolan nu när Erik kommer så nu lär jag städa och göra iordning för stängning, ADjö!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänkte med köpa badhuskort och simmar, kan vi ju köra ihop en dag i veckan kanske?

2010-10-28 @ 19:57:47
Postat av: Sarah

Ehh.. ja /Sarah

2010-10-28 @ 19:58:00
Postat av: Svar

Ja absolut. Tänkte köpa ett så fort jag får pengar. Typ Måndag.. Då mitt nya hälsosamma liv börjar :)

2010-10-28 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0