Vanen

I Lördags åkte vi till Bollnäs i vanen. Jag Malin Erik Greger Viktor och Asp. Åkte hemifrån runt 13.00 tror jag. Sen var det fest i bilen till klockan 01.00. Efter Bollnäs åkte vi ju såklart och åt på max sen åkte vi till Enviken för vi skulle kolla på nånting där men det enda vi gjorde var att stanna på en mack sen börja vi åka mot Sandviken. I Sandviken plocka vi upp mer folk och åkte runt med festen bara :P

Jag och Erik är så duktig, vi har varit och storhandlat mat för hela veckan. Annars handlar vi bara för dagen.. Men nu så ska vi bli ekonomiska :) Ska snart göra köttfärsås och spaghetti..

Också har jag handlat en ryggsäck och en kikare i dag för i helgen har jag Erik och Kino tänkt åkt till Funäsdalen och fjällvandra.. Vi kommer sova kallt i tältet men Kino får bli vår värmdedyna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0