BILDER


Kan bara berätta att Erik har hittat kamera sladden. Den låg på vårat databord. Eller där man drar ut tangenterna, kan inte fatta att jag har kollat överallt utom där. Det har ju stått orört här i vardagsrummet eftersom stora datorn är trasig.. Jaja nu blir det bild maraton från sommaren.


Bild


Ett konstigt kryp jag och Love hitta påväg hem från affären



Bara en.. Cool bild på mig




Häng efter krogen


Jag, Gabby. Malin


Suzanne


Bakismys hos mig


Joel och Gabby



Jag



Viktor



Erik



Fiddy


Såhär ser den ut, otroligt att den ser stor ut på mig.


Brumm


Kino och Durna


Här har jag kammat ur Kino :P



Mys



Kino har tuggat på en geting, kolla vänstra snusläppen..



Den skyldige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0