En liten berättelse om lata pojkvänner

Kliver innanför dörren med ett leende på läpparna när jag får syn på att Erik har städat :) Sånt gör min dag..

Men om det var han det vet jag ju iofs inte. För, för några veckor sen när jag kom hem från jobbet så hade han städat sa han och att han tyckte att jag skulle diska (vi brukar diska varannan gång) för han hade städat jäätte länge sa han och jag: Nej det är iallafall din tur jag har ju jobbat hela dagen... Slutade med att han diskade iallafall. Men jaja några dagar senare så var Eriks pappa här så sa han till mig: Ja jag var här och städa för några dagar sen. Jaha sa jag, Erik sa att det var han och tyckte att jag skulle diska bara för att han hade städat hela dagen. Eriks pappa: Jaha tog han åt sig hela äran.. Lata jävla ********

Ja iallafall så har jag duschat av mig arbetsdagen nu och sitter med svidande tee trea olja i ansiktet. Men man blir ju ren iallafall, väldigt ren.. Ska snart åkte och lämna av Kino hos pappa och vidare hem till Suzanne för att dränka förkylningen/febern i öl.. Så, ha en trevlig kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0