Helgen

I Fredags åkte jag Erik och Gabby till Joel och Gabbys lägenhet i Hässelby. Drack några öl och åkte in till Stockholm staden... Gick in på nån krog beställde en orgasm (en drink) ja, den var god iallafall.. Spela lite på maskinerna och vann 500 spänn, bjöd gänget på en varsin öl. Drog oss mot tunnelbanan köpte en subway macka och åkte hem och sov..

Vakna pigg som tusan klockan 9. Grabbarna åkte iväg och åkte båt, jag och Gabby åkte in till stan och shoppa. Hitta flera nya favorit affärer. Som en second hand affär som var helt underbar. Alla kläder var i typ same stil eller från 70-talet.. Jaja sen kom killarna och hämta upp oss så åkte vi på en båt utställning tror jag?? Jag stanna kvar i bilden och sov... För nu hade bakfyllan kommit och fortsatt så långt in på kvällen. Åkte hem till Joel och Gabby en stund sen åkte jag och Erik hem till Sandviken runt 22. Hem och sova bara..

Söndag klev vi upp 9 och drog iväg på hundutställningen i Högbo. Jag glömde Kinos vaccinationsintyg så var bara hem igen och hämta det i. Iallafall vi ställde inte ut Kino men vi var där och kolla på Eurasierna.. Träffade Kinos syster och Kinos uppfödare, det var kul :) Har konstaterat att Kino är VÄLDIGT liten för att vara en Eurasier.. Lite missnöjd är man men han är värdefull ändå.. Jaja sen åkte vi in till Gävle och kolla på torg invigningen, var lite konsert och sådär. Handla lite på indiska och åkte hem och köpte Verona pizza och hyra en film (Bröllopsfotografen) den var bra.. Myste lite sen gick vi och la oss.

Och idag har jag bara jobbat, diskat och nu ska vi laga mat.. Rödspätta, potaismos och hollandaysås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0