My days

Sitter här och hostar nästan tills jag spyr.... Hatar dryg hosta. Jaja WHATEVER.. Var hos Suzanne i Lördags och drack nån öl å så. Gabby följde med hem och sov. Vaknar Söndag och känner att nu måste vi göra nånting så drog upp Erik och Gabby ur sängen/soffan och tog bussen ner på stan så gick vi och käka på Legend för första gången och det smaka ju bra :) Sen gick Erik och jag och Gabby gick hem till Suzanne och hämta Gabbys telefon, sen gick vi hem till pappa och hämta Kino och sen gick vi till Lindparken och myste och åt konsum picknick  sen gick vi hem och la oss på soffan tills hon tog tåget hem till Stockholm :( Även att Gabby släpade på offroad väskan hela tiden när vi gick ;) Jaja iallafall på kvällen så kom John och Alex förbi så kollade vi på FARSAN haha ja den var ju lite rolig :) Igår jobba jag sen kände jag att jag inte orka gå hem så tog Kino och gick en sväng på stan så ringde jag Suzanne mötte henne i stadsparken och satt där i typ 2 timmar tills det blev jätte kallt så vi gick hem. Å idag har jag bara jobbat och imorgon ska jag jobba och på Torsdag fyller jag 20 GLÖM FAN INTE DET

Här kommer några bilder från dessa dagar


Fredag hos Suzanne






Lördag väntar/åker på bussen till Suzanne





Picknick i Lindparken Söndag


Ett till dig ett till mig


Igår på väg hem - Kung Kino





Och denna knäppte jag faktiskt 05.45 i morse när vi gick till jobbet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0