topshop

Jag har glömt att säga det men vi har köpt en ny dator och Erik hade en fästing på magen igår, säger då de... Jag hatar dom jävla djuren.. Eller insekterna, eller vad det nu är. Äckel kryp..

Nya frissan



Fynd från helgen

Second hand affär beyond retro 129 kr Stockholm


Salt 100kr Stockholm


Salt 150kr Stockholm


Accessorize 250kr Stockholm


Indiska 29kr Stockholm


Indiska 59kr Stockholm


Indiska 150kr Gävle


Indiska 100kr Gävle


Dollar store 40kr Sandviken :D


Och idag har jag inhandlat protein och kolhydrat pulver och vitaminer. Nu så, ska mina kanske 1 kilo som jag gick upp under semestern stanna kvar. 2 kilo till skulle inte vara dumt, men sen är jag nöjd :)

Också har jag köpt tee trea olja.. Börjar kännas tunt i plånboken nu efter cross, dator och alla små saker jag köpt.. Men jag överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0