Cornflakeskakor. Mmm

Tredje påskbordet blev avklarat idag. Ann, Eva och Laila. Jag skulle vilja kalla dom: Mamma, Eva och bamsefamor. Jag önskar det fanns fler påskbord som väntade. Helgen för övrigt har iallafall bestått av Lill puben Legend och Svärdhaj. En gubbe ville så gärna bjuda mig på en drink tills Joel blev förbannad på han och skrek att jag ville fan inte ha någon drink, men vem stoppa det? Inte han iallafall, Joel blev förbannad åter igen. Jag mena, hur törstig kan jag se ut? Ikväll har vi haft en mamma och barn kväll. Det har mest pratats om lammkött medans vi lyssnar på feel neil young. Durna sov med mig innan jag drog och hon tappar så mycket hår nu. Så om ni undrar varför jag var spräng röd i ögonen och inte bar någon mascara ikväll så var det kattens fel som trängde sig på för 1½ år sen.. Mitt inlägg hänger inte alls ihop men mamma har bjudit på öl ikväll. Nu ska jag käka mera cornflakeskaka och utväckla finnar i ansiktet medans jag raster Kino. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0