Master blaster

Det värsta som finns är att vänta, när jag tror att det ska gå fort. Vi väntar iallafall på Erik, han gör ju nånting bra iofs byter däck och sätter på nya fälgarna på bilen. Men iallafall ska vi åka och grilla i högbo. Jag, Erik,Asp och Malin och det börjar bli för sent snart tycker jag. Det är ju inte sommar värme på kvällen precis. Men han lär väl dyka upp snart..

I Lördags var jag på Lobby, efter 3 veckor av ingen utgång eller alkohol eller knäppa grejer med Malin så hade jag mycket roligheter att släppa fram som legat och samlats. Jag stal även en cykel som några killar hade stuligt från någon annan som hade stuligt den. Eller jag stal den inte, dom gav mig den efter min lögn och i tron på att det var min cykel. Jag cyklade ca 50 meter på den och parkerade utanför lobby.

På Fredag kommer Joel och då ska vi på NATIONAL TEATERN, fatta vad grymt, och sista april kommer Nina, FATTA VAD GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0