Livet är på topp.

Ja. Bloggtorka under sommaren men jag har inte haft något som jag vill minnas från den här sommaren. Fram tills nu. Nu är min virriga hjärna tillbaks på plats och jag är tillbaks på smultron med världens bästa Erik, att jag enns har kunnat tänkt tanken att leva utan honom är oförståligt för mig nu. Men allt det dåliga har det blivit något bra av. Allt är bättren nånsin och jag mår bättren aldrig förr.

Har haft en underbar vecka med den underbaraste människan på våran roadtrip Öland, Halmstad och Strömstad. Jag kan inte berätta i ord vad vi gjort det tar för lång tid ni kan få lite bilder och sedan föreställa er på ett ungefär :)

Öland



Några av alla bilder från Öland. Bilder från dom andra ställerna lägger jag upp i morgon orkar inte mer nu och troligen inte du heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0