AAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Nu är man lagom trött. Somna runt halv 1 igår och klev upp 5. Jobba till 12 sen mötte jag upp Malin, fixa friss tid och sådär. Hämtade Melvin på dagis sen hämta vi Kino på dagis åkte hem till Malin och skotta fram hennes bil, det tog typ 2 timmar, Erik och Kim kom och hjälpa oss dra loss den och kabla den. Sen cykla vi hem till mig och gjorde köttfärsås. Nu har vi käkat och jag har diskat en massa, känner för att gå och lägga mig nu :o Tänkte gå till sängs klockan 7, upp 5 imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: Nina

Men vadå diska? Vad har hänt med diskmaskin?

2011-02-17 @ 18:53:44
Postat av: Sanna

Ja men typ massa kastruller och sånt vettu :)

2011-02-21 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0