Bad father, bad son

Igår var det roligt, sådär så det är värt att vara lite bakfull. Hitta en gammal vän bakom gardinen vid mitt bord som jag satt fast vid i 4½ timme med shots, öl, bacardi och rosapantern.. Jag vill inte se notan jag har hos Sarah då jag även lovade att låna pengar till dricka åt Malin..

Idag är det födelsedagsfirande för Moa som gäller, ska ut och äta i Gävle klockan 5. Nu måste jag gå ut med min stackars hund. Han ska nog få dra lite släde idag då han antagligen har överskotts energi efter igår då jag trodde Erik skulle ta hand om honom. Men ändrade planer blev det för han. Men det skadar nog inte att han fick ta det lite lugnt en dag, kan till och med vara så att det var bra för honom.


Mina kap skor. 199 kr!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem var vännen? Det måste ha varit en intressant person :D Haha.

Puss på dig saknar dig!

2011-02-28 @ 11:32:47
URL: http://ninat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0