Big in japan

Läste ett inlägg från Januari där jag skrivit att jag tagit bort julen och inte visst var jag skulle göra av allt och bara låta det ligga. Sagt och gjort, det har fortfarande inte försvunnit, eller ja jag har ju gömt det i hyllan på vardagsrummsbordet. Där brukar jag klämma in saker. Dax att köpa den där byrån nu som jag sagt i 1 års tid nu..

Idag skulle jag varit på förhör hos polisen men jag kom aldrig dit ska dit imorgon istället efter jobbet.. Erik är hos Jimmy och äter smörgåstårta, jag orkade inte följa med men hoppas han tar med en bit till mig hem.. Tror jag är hungrig, kanske, jag vet faktiskt inte. Eller jag är inte hungrig men jag borde vara det..
Funderar på om jag ska kolla på i rymden finns inga känslor som alla säger är så bra men vi får se.

Vi har inget toalettpapper hemma, vad som är värre är att vi har inga pengar att köpa nytt för heller. Så om någon där ute har en toalettpapper hemma, KOM ÖVER MED EN RULLE FÖR FAN.

Igår var vi på isbane racing i Årsunda på strandbaden och kolla nån timme. Senare på kvällen åkte vi ut på banan där och sladda runt.. Var roligast att stå på flaket, jag trodde jag skulle dö där ett tag men man lever bara en gång.

Fy tusan vad tråkigt jag har, och jag måste ha SOCKER!!!!!!!! Ge mig godis, cola, eller pengar.


Den här bilden bara för att det är lite fart i den ;P

Kommentarer
Postat av: gabb

hade du bott granne med mig hade du kunant få toapapper av mig <3

2011-02-23 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0