dfhdfhgh

Igår kväll var vi till strandbaden igen och sladda runt, då var det roligare, inte lika halt så det gick att åka fort. Dock hade vi ingen bil med flak ;P

Malin kom till jobbet och hälsa på mig idag när jag hade stängt så gick vi hem till mig och kolla på i rymden finns inga känslor. Det var ju faktiskt en bra film som dom alla sa..

Nu har jag försökt rota fram mat i vårat kök men det finns inget, om man inte vill äta pasta med pasta.. Vi får svälta. Och imorgon ska jag klippa mig, trots att vi inte har några pengar men jag får trolla fram, för det kan jag. Eller, så får jag en räkning en månad senare, vad tror ni? 

Förövrigt är det nåt fel på mina ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0