Försöker shoppa?????

Gjorde ett nytt försök till shopping idag med Malin. Hon mötte upp mig efter jag slutat jobbet klockan 5. Vi skyndades oss hem för att hämta bilen. Vi skulle till Bernö och köpa blommor som stänger 6. 10 i 6 var vi där fick blommor iallafall eller växter, jag gillar inte blommor. Sen vattna vi och mata katterna hon är kattvakt åt. Var tänkt att vi skulle tanka på vägen dit men det flöt bort från tankarna så sen nä vi for iväg mot Valbo fick vi såklart soppa torsk. Ringde Jmmy som kom med en dunk bensin. Bilen tankad, jaha då åker vi, eller inte.. Sladden till fördelaren är dålig  och jaha VART FAN SITTER DEN DÅ?? Efter 30 samtal till Erik då han äntligen svara kunde han förklara så fick vi igång den. 20 över 7, Valbo stänger 8. En snabb visit, hundmat, ögondroppar till katten. KUL SHOPPING!! En sväng till Gävle för att trycka i oss lite från Max. Sagt och gjort. Nu far vi hemmåt och väl hemma skrämmer Malin upp mig med spök historier och exorsicm sen lämnar hon mig ensam. I morgon ska vi försöka shoppa igen

Nu ska jag komma på andra tankar och prova ett spel jag ladda hem igår MAESTIA! Får se om det är nånting som är värt att spela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0