Ha en trevlig kväll

Minst sagt knepig kväll igår. Efter krossade rutor, nästan slagsmål, tårar och kalsongdans fick jag nog och tog taxin hemma då alla försvunnit och jag inte orka bry mig om vart dom tagit vägen. Lagade mat till karln medans jag åt mackor sen slockna jag i sängen..

Men ikväll börjar vi om, ska hem till Sarah snart och snylta på henne med dom andra innan vi drar till living room redan klockan 22. Då ska hon få köpa alla mina öl och rosapantern.. Har köpt nya fina lila skor idag som jag redan har på mig och ska glänsa i. Nu måste jag borsta tänderna om jag inte ska stinka vitlök hela kvällen efter american pizzan vi nyss åt.

Kom igen nu Malin, nu vill jag åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0