Helgens händelser

Sitter här bakfull precis som igår. Det har varit två roliga kvällar, sådär så det är värt att vara lite bakis. Flatfest hos christine på lördagen, jag står fortfarande och trampar vid tröskeln, eller? Haha. Det var disney musik och dans hela kvällen, känner att vi var riktigt musikaliska faktiskt. Speciellt Sarah och Malin. Vidare till Eight ball, det sög faktiskt inte sten hårt då men fortfarande lite. Mcdonalds på det och en taxi hem till Christine igen lite mera sång sen somnade till Sunes jul.

Vaknar upp till bakrundsmusiken på sunes jul som har gått hela natten. Byter ut det till lite klassisk musik på högsta volym. Tog med mig Malin och gick hem för att hämta bilen och gå på systemet, käka en pizza på American, sen skulle vi på Rally med Erik och Robin, det gick sådär, vi var för seg, stog vid göransson arena och kollade när bilarna kom, det var inte skit kul. Hem och sov igen sen var man fit for fight igen. Drog hem till Suzanne där resten var hällde i oss vårat dricka lyssnade på laptop musik och drog vidare till Lobby. En drink för mycket sen mcdonalds igen. Alltså jag hatar mcdondlads men tydligen inte alla andra. Jag åt sibylla helt ensam sen gick jag till dom andra på donken. Försökte ringa taxi i typ 1 timme tills jag kom fram och dom kom och hämta mig..

Nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma hem med pizza sen tror jag vi ska ta en skoter tur :)

det här är allt jag har att bjuda på från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0