Iskallt

Idag var det så kallt som 30 minus :O Trodde ansiktet skulle frysa till is när vi cyklade, men cykeln klara inte kyla det händer nånting med den och den vill knappt gå framåt, så man blir nästan lite svettig. Kanske inte svettig men svårt att andas iallafall. Kino var nöjd som vanligt med kylan, skulle kunna stanna ute hela dagen, ser så skönt ut på han när det hänger istappar från munnen och han verkar bara njuta. Tänk om det var så. PÅ mig spruta det tårar när jag cykla sen frös dom till is alldeles runt ögonen. Jag njöt inte av det!

Slutar klockan 12 då ska jag till frissan och fixa en frissa. Erik lyckades jobba ihop lite pengar igår, precis i tid för min klipptid, han tänkte nog på mig och mitt hår. Vet inte hur jag ska klippa mig men klipper nog lugg och sen försöker göra nån slags frisyr om det går..

Nu blir det hårdmackor med mjukost, yoghurt och varm oboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0