Bättre tider

Solen lyser in genom fönstret och det är städat här. Jag har lyckats, JAG HAR LYCKATS. HAN har städat! Nu inväntar jag Malin. Ska koka ihop lite lunch åt oss sen glider vi iväg i opeln nånstanns skulle jag tro. Men var??

På 5an äter dom just nu grisfötter med tånaglar, ett halvt grishuvud med hår kvar på och en sås som innehåller hjärta och lunga. Nu läser jag från tv undertexten "det här är rövhålet" medans dom geggar runt i nån soppa. Det är Gordon Ramsay som står för maten. Kanske ska man äta det till lunch? Fast man kan väl inte äta ett rövhål? Det är ju ett hål.. fast som i ost reklamen säger "smaken sitter i hålen"

Ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0