Dröm: Nära döden upplevelse

Igår natt drömde jag att Erik höll på med ett bygge på Malins syrras hus. Dom hade byggt en trapp utanför huset som var 100 m hög. Dom hade inte skruvat fast trappen i väggen utan den satt bara fast i marken Erik tyckte att jag skulle följa med honom upp, jag var väldigt tveksam till det men gav det ett försök efter ca 50 m börja den svaja såklart och mina ben blev knäsvag men jag fortsatt till typ 80 m sen fixa jag inge mer när illamående börja komma så tänkte gå ner igen Erik tyckte jag var mesig och börja gunga på hela trappan ännu mer poff så gick en våning sönder och vi hacka ner oss ett steg sen så ringde Malin så jag vakna tack och lov. Jag var knäsvag när jag vakna och det satt i i ca 1 timme. Jag hatar höjder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0