En fredag kväll

Tror jag tänker hålla planerna att bara ligga och sträcka på mig hela kvällen i soffan och äta snask.. Känner inte för att ta mig nånstanns, skulle dock vara mysigt om nån mer var här eller ja, Erik är ju här men han ligger och sover i sängen han ska upp klockan 1 och åka och hämta skotern. Så när han har fått hem den finns det roligt att göra :) Fiddyn står ju in knölad med massa grejer. Går endå inte åka nånstanns. Så jäkla synd bara att det är så dålig is på sjön, precis som förra året. Är ju där det är som bäst. Åka en sväng på skotern eller få ihop Kinos släde så hade man kunnat tagit en tur där men nej. Det är snöns fel, den hade väl kunnat vänta lite så sjön hade frysit på ordentligt. Första gången jag gnäller på snön men endast för det annars är den toppen ;)

Nu ska jag lyssna på kung fu fighting, göra en armhävning eller 20 och plocka undan lite här sen ska jag fortsätta slappa..



Haha glömde nästan. Idag har jag köpt min första alldeles egna bil. Nu fattas det bara körkort så jag får köra den även lagligt ;P

Kommentarer
Postat av: G

Åh ofta du har köpt en bil, eller det fatta man ju! Den kan vi köra runt med när vi har körkort. Du får plugga och köra på hårt nu! Jag har uppkörning på Måndag i S-viken- Vad är den för bil? Jag är också hemma och slappar nu. Nu skulle du och Erik bo i Sthlm! Då kunde vi slappa ihop och du kunde få smaka chips av mig.. hihi

2011-01-08 @ 00:53:29
Postat av: sanna

jag har köpt Eriks.. Ska du köpa en bil eller ska du och Joel dela??

2011-01-08 @ 02:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0