En underbar dag

Idag tror jag det blir en underbar dag. Jag klev upp klockan 5 och är faktiskt pigg fast jag somna runt 12 igår. Inte så konstigt när jag hade klivit upp 13.30 och med det bara varit vaken 10½ timme innan jag sov igen.. Det är så skönt ute ca -1 minus med gigantiska snöflinor som faller ner. Det är väl toppen, fast bara jag och Kino som tycker det och bara jag och Kino som märker det för det är inte mänskligt att vara vaken nu...

Vet inte vad som händer idag jag har ingen lust att dricka iallafall (Ja, jag är svensk) men nånting annat borde det väl finnas att göra. Erik ska åka nånstanns i Norrland och köpa en skoter. Jag brukar alltid följa med och köpa sånna grejer men idag känner jag bara inte för att åka 130 mil. Vill ligga och snutta under täcket i soffan med nånting gott och bara sträcka på mig hela kvällen. Jag älskar att sträcka på mig ibland är det bara för skönt :) Nu skriver jag bara en massa dynga för att jag inte har nånting att göra så hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: G

Låter som en helt fantastisk idé att bara ligga hemma och sträcka på sig :) Det kommer jag nog också göra..

2011-01-07 @ 11:42:19
Postat av: Sanna

Å jag önskar du bodde lite närmare så du kunde sträcka på dig och äta snask tillsammans med mig :) Vi kanske kunde dra i varandras ben samtidigt som vi sträcker oss.

2011-01-07 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0