Fryser

Jobbar. Bör sitta spikad framför teori boken nu under tiden jag inte har nånting att göra.. Men det går bara inte. Min hjärna tar inte in någon information före klockan 11. Så tror jag tar och släpar med mig den där boken hem igen och pluggar där. Jag önskar lite att det var ett måste. Jag måste läsa 3 timmar om dagen. Är för dålig på att ta tag i saker själv även fast jag vill, vill, vill ha det där jävla körkortet men vägen dit är så dryg. Jag hatar verkligen att plugga, speciellt ensam. Så om någon där ute pluggar teori just nu hör av dig till mig!!!!!!!

Nu ska jag ta och göra i ordning en varm kopp oboy, så himla kallt här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-04 @ 13:56:43
Postat av: Sarah

Du kan ju komma till mig och plugga, jag kommer sitta fast i mina böcker kommande dagar.

Inte körkortsteori dock.

2011-01-04 @ 13:57:51
URL: http://tyrasarah.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fast meningen med att plugga tillsammans är att kunna hjälpa varandra och peppa varandra och hålla på med samma grej men tack endå :P

2011-01-07 @ 07:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0